VMAX je ve své podstatě zcela originálním a unikátním motocyklem, který v sériové produkci jinde nenajdete.
Motor, motor, motor. S výkonem 200 k při 9000 ot/min se při hmotnosti cca 300 kg jedná o projektil, který cestou za jeho cílem jen tak něco nezastaví. Snad jen jezdecká hloupost.
Respekt si rovněž zaslouží kromě V4 motoru i nový tenkostěnný rám a bezúdržbový kardan.
Od 4000 ot/min pocítíte razantní zátah celého stroje a náhlý zlom nastává někde kolem 7000ot/min, to se probouzí peklo. Prorto konstruktéři neponechali nic náhodě a MAXE vybavili vpředu radiálními šestipístky z R1, které se zakusují do 320 mm kotoučů. Vzadu je pak mohutný a výrazný 298 mm kotouč. ABS je ve standardem.
Nepřekvapí také naprosto dokaonalé dílenské zpracování celého motocyklu a i díky němu na Vás dýchne opravdová exkluzivita a výjmečnost.
VMAX je milníkem v sériové produkci motocyklů. S V4 a výkonem kolem 200 k boří mýty a sériová produkce motocyklů se opět posouvá vpřed. O čem ostatní výrobci sní jen do budoucna, Vám Yamaha nabízí ke svezení již dnes.
- Supervýkonný čtyřtaktní motor V4 o objemu 1679 ccm
- Nízko-profilový hliníkový rám
- Velký a mohutný design
- Radikální zvuk výfuku
- Vynikající výkon v celém rozsahu otáček
- Krátký motor s převodovkou soustředí hmotnost do středu motocyklu